Friday, January 7, 2011

How was it?

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Cuaca hari ni sgt biase,tp hujan.. First week kt skolah aku sgt menarik..nk twu knp? cause hri prtme ade 2 org budak bru msuk..sorg prpuan dn sorg lg laki..Jd sperti biasa,ade prlantikn ktua n pnolong. rmai yg stuju naqi jd ktua sbb aku rse org len xlayak lah..haa..haa..(jgn mrhla yg len tu..)
n izzaidah plak cdgkn aku jd pnolong..(thx 2 ka la)..haha..
Bru smnggu skolah aku dh xpuas hti dgn rmai org dh..
Hari kdua,ktig pn ade lg bdk msuk..
Tp yg aku xpuas hati nye,ade la sorg makhluk yg blagak perfect merfect ni, dye kte ktorg ni sje nk mncri publisti murahan..dye egt dye spe nk ckp mcm tu..dh mmg style ktorg ktwe gtu nk wt mcm mne..
jd,last day for this week,dpt text book..beratnye la..cbe bygkn klu 17 buah bku kt tgn korg?mau trcabut tgn..Aku rse stkt ini sje nukilan untuk hri ni..klu on9 lg net week updated la..Slmt mmbce,jgn lpe komen n follow..Bye.

No comments:

Post a Comment

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.