Friday, January 28, 2011

If anything happens...



Selamat petang kpd semua ya..hmm,tittle kt ats tu? aku pn xthu la knp aku tulis mcm tu..sje je wt sdp snanye..prtme skali,ape yg aku nk ckp..dh sbulan dh sekolah..mcm xsngke kn..♦wahwahwah...bila dah masuk klas ♣ ni,mmg kene byk fokus..xboleh nk main2..bak kata aku ♪ stiap saat itu umpama emas n emas tu tersgt la mahal..☺..hahaha..stiap hari homework mmg byk,tidur lewat2..kne biasekn dri la...
◘◘◘◘◘◘
Bukan tu je,bila dh masuk tahun bru ni azam pn mstilah bru kn?hahah..aku rse azam aku msih xbrubah n ada yg bru..msti korg nk twu kn?? tp sorry la korg,aku xkn bgtwu..♦hii..hii..taun ni aku,nooral ng izzaidah dok kt depan..cume ktorg trpisah skit je,,wlupn dh dok depan.egtkn keadaan mnjd aman,tp nmpknye x..Belakang aku trdapat sbilangan kaum adam yg makin pupus dlm klas tu,ade je mnde yg tk puas hati dyorg ng ktorg..ckp koya la,mnde la..egt dyorg bs sgt la..huh!!..best la knon,dlm klas kimia,aku rse mcm disisihkan la..mjur la mse hari rabu tu aku xmnjadi incredible hulk Jgn la anggp diri kau disisihkan..ape yg brubah ye?blh xplain? aku rse kite masing2 ade alasan yg trsndiri untuk brubah,,msing2 nk menebus kesilapan yg dilakukan dlu mse di lower form..msing2 kesal dgn keadaan tu,,jd smua tlah memasang niat untuk do the best 4 spm..jgn ambk hati ye..aku susun spuluh jari ohon maaf dari ka..sorry ye..

so folks,,first month ♦ agk complicated..bak kata izat ♠mula2 mmg kelam-kabut..6t lme2 cool lah..♠skian saja wawancara aku..tq..

No comments:

Post a Comment

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.