Thursday, February 3, 2011

2-2-2011 ☺

Greetings..hihi..smalam aku rse happy la jgk sbb dpt kluar smlm..♦ thx abah..
brjanji ke ECM smalam dgn Nooral,Athirah,Suraya,Aqil..sngguh malang sbb izzaidah xblh ikut..ade sorg lg mmbe tu xkua ng ktor tp kua ng org lain..

Bile dh smpai ecm,gi book tiket wyg,,aku,trah ng nooral je tgk cter tu sbb cik suraya n aqil dtg lmbt..♠pesanan khidmat masyarakat : jgn lah tgk cter tu kalau lemah semangat
Klu dlm wayang tu 1 sit blh dduk 2 org,aku dduk ats nooral dh..
seram gler bangang..hahaha..

Lpas isi prut,gi menonjolkan bakat di audition song box T_T..haha..
karaoke kt situ stu jam..pastu dlm 5 lbih aku blik..
maafkan aku la sbb smalam xbrpe sihat,,dgn skit tkaknye,dgn skit kple nye..sabar je la..

Malam tu go to Damansara sambut birthday 4 org yg meningkat dewasa..◘ cewahh!! cuma sorg tu jela meningkat tua..hii..hii..
Aku,nadzirah.pkcik najhan n maisara..mcm2 makanan ade..pastu smpai rumah sharp pkul 12..blik tidoo ZZZZZZZ.....

rutin aku smlm dipenuhi dgn kepenatan..hahaha..len kli plak karut..bubye..



1 comment:

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.