Sunday, February 6, 2011

You Hate Monday?


Good sunday folks..hihi..semalam aku 50% semangat sbb si takraw ♠ gelaran aku untuk dia ♠ ada datang sini..haha..50% lg hilang sbb prut aku msuk angin..hihi...bukannya ape,aku rse mcm best je kwn ng dye..tp dia seakan menjauhkan diri dr aku sbb dia rse dia xstandard ng aq dri segi p◘la♠♠♠♠n..
korang rse best x klau ade mmbe yg mcm tu? msti a xkn..bila aku tye dia..trnyata x,tp ade something yg dia smbunyikan dr aku..

*********

Lg satu yg bangang sangat ☺aku xboleh tidur smalam gara2 trlebih mnum capuccino smlm..ting tong kjp kpala..Tgh menghadap laptop menyiapkan folio mmbuatkan prut aku brbunyi.. Grrr~☻ aku trlupa yg aku snanye xmakan lg..ahaha..esok dh skolah..

Knp gmbr kt atas mcm tu? smua org suka hri Isnin? xkn..trmasuklah aku sbb hari Isnin ade assembly kt skolah..so koya la..kalau masa prhimpunan tu boleh dduk kn ok..ini kan,dr awal prhimpunan,samapilah hbis..brdiri memanjang..pnat kaki ni tau..huahuahua..jd,,esk,siapkan diri anda dgn tenaga yg ckup untuk menyanyi lgu kebanggan kte yg 3 tu..

tq..

2 comments:

  1. hahahaa...........si takraw tuh chik orrkk....
    gagahahaha.....mu suke chik orkkk

    ReplyDelete
  2. haha..tlg skit..bkn dye eh..xmen a men suke2 nih..

    ReplyDelete

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.