Monday, February 28, 2011

Once upon a time in pandan..


Assalamualaikum,salam sejahtera dan salam satu mlaysia..USAflagbefore that,nyamankan mata anda melihatkan gmbr di atas..:face55:Rindu la nk updated blog..record la aku updated blog time skolah..Monkeybiase lah,bz brsekolah. :face75:Sejak dua menjak tiga menjak ni aku rse sgt n trsangat lah sakit hati..xtwu la knp.:14:skit hati dgn bdk klas aku yg koya dgn mat Salleh brnama Hendric.nk twu dye yg mne tekan sini.blh ke dyorg tu prasan yg mat salleh tu dia punya.bukannye aku heran atau jeles,,tp jgn la ♦emmm ape eh prkataan tu,lupelah pulak!!♦lantak lah!! :3

stiap kali ktorg ♠bebudak yg len pndg hendric (scara xsngaja) msti die a.k.a minah tu jeling..
untuk pngetahuan kau makcik,,jgn lah baik sgt dgn mat salleh tu..bak kata mak nooral "awak ni,mat salleh dtg M'sia awk dh selok * jakon a.k.a mcm xprnah tgk,layan dia baik2..kalau awk dtg negara die,blum tntunye die layan awk baik mcm tu.."

jd minah2 selok skalian..moral of the stories ◘ jgn trlalu obses ♣ yes!!aku dh dpt prktaan tu♠ dgn mat salleh tu ye..wt malu kaum je..


No comments:

Post a Comment

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.