Friday, February 18, 2011

Saya sayang mereka

Macam mana nak stat cite nih..hmm..2, 3 hari lepas abang aku gduh dgn bini dia..arghh!!sakit hati. bukannya apa,♦nk speaking kjp♦ every time dye berantem dgn bini die tu,mak aku msti trlibat same.Ye la..mak mane yg tk sng prut klu ank2 brgaduh..tu pn mak aku twu dyorg brgduh cause ade org call tnye knp along tu jrit2 kt rumah..♠pentan♠!!
prgduhan yg xmnyenangkan tu brlarutan smpai ke mlm..kesian mak sbb mnjdi mangsa yg trpaksa menenangkan kduanya..aku egt hal tu dh settle..rupa2nya blum..

pd pkul 1 pg,smse aku tgh tdo ZZZZz..tlinga ku syup kdengaran suara ayh aku mamangil aku,njwa,adik aku n hafiz..dgn spnts klajuan cahaya ☻cewahh..aku pn sgre bgun n prgi ke dpn..aku tgk mak aku dh trkulai layu disebabkan sesak nafas..sdh hti aku ble tgk keadaan mak mcm tu..prkre itu brlanjutan sehingga pkul 2.30..bila pg je keadaan mak kmbali spt biase..

Aku brdndam dgn along sbb buat mak gtu..ntah a,xske a bile prgaduhan mlibatkan org len..dh tu,nyusahkan org je..bodosh..hihi..
jd konklusinye..aq sygkn mak aku n korang deserve bt mnde yg sme iaitu menyayangi mak korg..sbb prents korg tu xdek pngganti walaupn ade yg tiri..xsme..

No comments:

Post a Comment

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.