Saturday, February 12, 2011

Anak Unta berenang-renang T_T


Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia. Masa aku mengarutkan blog ni,jantung aku berdegup kencang ♠dupdap..dupdap.. pasal TV1 menyiarkan bahawa ada satu objek beterbangan di angkasa di KL..hal ini akan berlarutan sehingga 19 februari..:123:last2..ianya cumalah iklan untuk mengabarkan bahawa 19 hb nanti ada anugerah skrin angkasa...:119:sial betul!!..hihi..

Sejak aku masuk kelas sains ni, kepenatan dirasai tersangat-sangat..tak tahu lah kenapa..banyak lah kerja..fizik, bio, add math, kimia..arghh!!!angry
stress..dh la jdual klas aku kne buat..mentang2 lah aku ni pnolong yang brdedikasi..☺hua2..malulah..jgn la puji..jgn prasan la kau!!:face19:

Lepas ni aku nak gi rumah nazirah then bersiar2 menaiki motor kebanggan ku..hahaha...:102:selamat mebaca korang..!!
Takde kene mengene pun tajuk unte tu dengan ape yg aku nk crite..
suka hati akulah,blog aku bukan blog kau!!buekk


No comments:

Post a Comment

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.