Friday, April 15, 2011

Apa Nak Jadi??


petang yang terik..:26:best kalau tidur bawah kipas depan tv..tp aku gagahkan jgak dri untuk meng-on9:o:..tp mengantuk ni masih menggoda2 diri aku :face13:♦stupid lah:q::q:
bile aku dh tepis godaan tu dgn prtolongan usop weelcha n abi hurairah yg menyanyikan lgu soley-soley:v:huhuMonkeybrulah aku bleh on9 dengn aman..
emoticon02now,aku nk story dgn bloggerz n stalker2 yg tgah bce ni,,:face19:
:98:hari ni aku mndengar criter pasal sorang minah kat prumahan aku ni,time mak ayah dye xde kt rumah,dye dengan pmurah hati A.K.A stupid yg amat mnjemput rakan & rakan ♠brmakne 2 org lah♠ dgn mmbawa pasangan masing2:95: :93:msok ke rumah prempuan ni..
angryknpelah snggup bt mcm tu:q::q:..korang nk buat ape dlm rumah tu lantak la,:face3:aku xnk twu ♦tp nk bgtwu blh je..ceit:10:
xdek lah..aku xnk twu pn..sian prents kau..tkpe2..6t jiran2 :53:yg nampak dyorg dtg umah kau tu akn ckp kat mak kau..tkpe..ka tnggu ye...jgn trkezot plak 6t..aku ni cme nk mmbntu..walaupun aku mmg tak brkenan ng ka..
Monkey
so moral of the story..jgn la buat ssuatu yg mmg salah di sisi agme..assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.