Saturday, April 9, 2011

Macam mana boleh lupe title


Assalamualaikum,salam sejahtra n salam satu Malaysia..talkhanddah 2 mnggu rsenye tak updated blog ni..devildh brhabok :20:+ brsawang :134:dah..sian dye..hihi..absurd
lately :face26:kebusy-an aku brtambah..haahaa..emoticon29sprti bease,bile dh jd student ni,homework :90:mmg brtimbun,trpkse jd ulat buku:89: kjp..:100:second - next month ade hari sukan.:131:..jadi guys,nilah masenye korang nk tunjuk kn bakat yang korang ade tu..

aku sbnanye nympah angryng sesetangah budak skolah aku ni:face3: bukan ape..dyorg ni bodoh + takde otak :133: bahlol..janganlah korang bodoh nak gadoh pasal laki..kalau lah laki tu hensem mcm
:65:G-Dragon:face9:atau :65:max tvxq tu takpelah..ni muke pecah rumah..tolonglah..:y:dalam mnggu ni je ade 3 kes gaoh kat skolah aku..mmg baek punye rekod lah..t:a:ak bangge langsong:x::x:buat malu skolah adelah..

:79:aku snanye konpius dengan dri aku ni..t:face60:ak tahulah sehari dua ni asyik mood buruk je memanjang ♦bad mood:face32:..huahuaMonkey
xdek a..malas nak cite..tu je lah karutan aku untuk mnggu ni..salam semua..
Monkey

No comments:

Post a Comment

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.