Thursday, April 21, 2011

Upgrade pangkat?geez~


:face54:assalamualaikum,salam sejahtera,salam satu malaysia and selamat midnight..:12:♦ceitt,mentang2lah first time updated tgh malam,blah la kau:q::q:
aku snanye tengah merigau ni..haha..♠bodoh..no,,penat btul la hari ni:face48:..ade latihan merentas ladang klape sawit..♠gile kau tak jauh..dah la waktu petang yang terik:26:..aku ni dah la putih,6t lagi putih puas pulak mak aku nak cam.. Monkeytangan di dada,mata ke atasstop
then..sampai lah ke sekolah setelah merentasi ladang yang jauh n trlebih adventure tu.
♠sabo je la..atwitshand
bile balik dr skolah :53:ksayangan aku tuh,,aku dpt tau bini'k abg aku dh ada kat hosp. walaupun sbenarnye aku mmg dh twu..hua3..:face56:
then,dengan sepantas unte,:p:apsal kau ni fanaa:r::r:nak unte je..:91:ambik kau kucing..

brbalik story aku kt atas tu..kini binik abg aku tuh dh ckup pregnant 9 month..congrats..hihihi..Monkey
jd starmalam tadi ni ha die dh msuk labour room ♦don't know spelling aku tu btol ke tk..so she otw nk mengeluarkan baby tu dr prut die tu..aku harap die dapat brusaha gigih untuk kejyaan yang cmrlang..:face11:dh la fanaa main2 nye..hehehe..time to serius..emoticon29ini serius,kite msti bantu dia.
:65:ok2..sorry..dengan kelajuan menekan kunci papan dengan pantas sblom trkantoi ng mak bapak aku yg tak pulang lagi..aku akan trus brcrite..
mak aku,cik shida n cik zuri now at HTAA mnunggu baby dlahirkan..meanwhile ayh aku n due orang lg lelaki yg mrupakan suami mkcik2 ni,prgi mengeteh:38::37: kt kdai mne ntahdrink..bukan xnk bg support..tp ntah brpe lme lg nk mnunggu brsalinnye:72:..sian mak aku mnunggu..sian kt aku gk..dh la ade budak kcik sni..skrg ni pn..dyorg tk blik lg..such a credit to meMonkey..hahaha..

Monkeybile dh nk ade org bru ni..pangkat msti naek kn:s::s:heehee..jd ape eh bdk kcik tu kne pnggil aku 6t:120::120:aunty:s::face15:makngah:s:silentgeez,nmpk mcm tue la sgtMonkey..huhu..i know..just call ngah la..amcam:s:ok x:s:or ade cdgn lain:s:..lntk la pnggil aku ape..:face9:jgn pnggil aku bengong,org tue muke brkedot dh a..6t ade yg mkn kaki ni..Monkeyheehee♣bakal mak sdare msok air..hahaha
hmm..hopefully semua akan brtambah baik..mrilah kite sme2 doakan ye..Boy
tq..
p/s : :face12:Reality show Oh My School semalam mmg lawak..:face8: goodnight allz..bedtime..:face5:

2 comments:

  1. panggil la cik ngah..bunyi muda sket..hehe..
    anyway same la kita..angah,hehe

    ReplyDelete
  2. hahaha..btul jgak tu..good idea..thx ye..bleh a kte geng cgu..haha..ptt kcip je kte ni..hihi

    ReplyDelete

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.