Sunday, May 29, 2011

School Fever




Assalamualaikum, salam sejahtera dan salam 1 Malaysia. Aku dah selesai menjalani ujian pertengahan tahun selama 3 mnggu..thank god dh hbis..aku dh xnsggup nk menghafal segala mnde alah tu. Overall result belum keluar lagi,tp aku dh dapat keputusan untuk sejarah paper 1,try la teka aku dapat berapa daripada 40 soalan tu? 35? 30?19? 2? salah-salah..40? lambat lagi aku dpt betul semua.aku dapat 25 daripada 40..ok tak tu? aku puas hati la kot sebabnye aku tak usaha sangat untuk mid year test ni..skop dah dapat,malas nak usaha.
Then,si budak baru syafiq ni berlagak pulak dengan aku..♠haha..die eksyen gile kot dengan aku,
Syafiq: fana,berape dpt?
Aku:25 je. Ka?
Syafiq:22,kurang tige je dr ka,aku yg tak study ni
pn boleh dpt 22..

haih..mamat ni try nak eksyen plak dengan aku..sabar je la.nasib baik lah die baik ☺
Then,aku dapat addmath paper 1,aku dapat 40 daripada 100. Ok or not ok eh? Tapi kemugkinan untuk lulus tu adelah kot. Terkejot unte sekejap bile dapat paper tu,aku xsngke susah gitu dpt 40.Alhamdulillah.

Sejak mkcik Nik ade catalog yang boleh order barang-barang,aku slalu ulang alik ke rumah dia sebab nak bagi catalog yang kawan-kawan aku dh order. Paling banyak order aisyah lah,entah ape dia beli aku pn tak tahu. ♠jgn marah aisyah,nanti kena jual. Then,aku slalu pergi rumah die sebab aku usha motor yang adik die baru bli,Yamaha LC keluaran
trbaru tu. Suka aku tgk motor tu.
♠Cerita anda~

Lega dengan exam yang dah habis,cuti sekolah dah mula and aku berada di tahap kebosanan paling maksimum. Aku tk tahu lah ape aktiviti yang aku nak buat cuti sekolah ni. Hari kedua cuti sekolah, aku sedang busy membantu mak aku di kantin. Berniaga a
nd ade sikit catering untuk cikgu dan pelajar tapi sekejap je.bangun seawal 6 pg,brsiap sedia ke kantin then balik semula ke rumah pkul 12 tgh hari.penat jugaklah rase,tapi aku bersemangat nak tolong mak aku sebab dapat income lebih sikit la. Cuti-cuti sekola
h ni duit tak masuk,asyik keluar je macam air,dahlah yayasan pahang tak dapat.fedup aku.♠kecewa rase.huhu
Esok aku tak tolong la mak aku sebab ade orang lain ganti.

Malam ni kebosanan aku bertambah sebab Nooral,Suraya,athirah xonline,hampeh sume tinggal aku gi kem rakan muda kat balok.Dah la tak bg tau aku.L
ama pulak tu,6 hari 5 malam.best gile.
entry aku kali ni takde dah emoticon yang aku rase cantik tu,sakit hati aku.gara-gara meng-upload photoscape and terpakse menggunakan google chrome,cik mozilla aku kehilangan address bar. Macam mane entah boleh jadi mcam tu.♠baby sngguh la..

Awok cadang bile kome-kome ni dah balik,nak ajak keluar bandar. Since efa last mnggu cuti sekolah ni,nak bagila kenangan best skit kt die sebelom die pindah ke SMK Cyberjaya.jauh tu.
Hari sabtu aku gi esplenade beli sehelai shawl..haha..then,aku berjaya memakai shawl tu dengan cantik la kot..hehe..Hana Tajima style baby..☺credit to her.


biase-biase je bendanya,saja nak over.♠suka hati lah,ni blog aku.kalau nak ngutuk,jangan baca.

2 comments:

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.