Sunday, May 22, 2011

New Life with new people~LOL


:face12:Assalamualaikum,salam sejahtera dan salam 1 Malaysia :124:aku sntiasa trtanya-tanya nak jawab ape eh kalau orang ckp 'salam 1 malaysia ♣
harap korang semua sentiasa sihat walafiat disamping orang tersayang..family ke,couple ke..spe-spelah.:face76:..Kesanggupan untuk mengupdate blog ni takde pun dalam senarai kerja aku hari nimonkey.alhamdulillah,:face5:kakak ipar aku @ bini abg aku dh ckup sebulan berpantang di rumah kami..tak sabar menunggu dia habis pantang..♣actually ade mksud trsirat:face8:

Bunnysi Anak saudara ku ♦nur sofea az zahra :face19:sentiasa merengek..haahaa..:135:standard lah.baby kan..
:face52:dan selama sbulan jugak lah rumahku syurgaku sentiasa dikunjungi orang,:face35:almaklumlah..nak tengok orang baru..:face34:

:face61:bulan mei ni jgk bulan yg busy bg aku cause kena pulun habis-habisan study sebab mid year test:19:
and bile dah start exam,subject yang aku tak leh blahnye :face22:addmath lah..♦sorry ckgu,tp apekan daya.saya tak mampu..huhu:face4:
kenapa ade subjek addmath dlm dunia ni:q::q:kenapa:r::s: kenapa:r::s: ♦bak kata nabil,kalau nk marah GRRRRR:face3:
kebanyakan soalan dalam addmath paper tu aku tak boleh jwb:y:..
sabo je lah..
:102:
hope,lately study awal-awal pagi akan membuahkan hasil..jangan tak menjadi langsung dh la..Monkey
:16:tp tu letak ketepi cause exam dh nak habis,so get ready nak enjoyMonkey..boleh online :o:lame-lame..Monkey
:100:abang aku plak telah membuka sbuah kedai burger dgn spupu aku dkt2 dgn rumah..hope prniagaan tu akan brkekalan lah..
:z:

No comments:

Post a Comment

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.