Friday, May 6, 2011

New Acc

:134:Assalamualaikum,salam sejahtera n salam 1 Malaysia..hari ni hari jumaat,penghulu segala hari..aku xgi skolah hari ni sbb mls n tak blajr..monkeylgipun ada raptai penuh untuk hari sukan ahad ni ♦ 8 mei 2011
:135:jemput lah semua datang..pagi ni dimulakan dengan mengemas rumah..hihi..then aku mndpt brite dr nooral n suraya yg acc blognye akn dilupuskan jika pkai emai yahoo.
:99:farah suraya

then..aku mnx tlg nooral ubah ape2 yg ptt sbb mate aq dh kerong nk bce ape yg ditulis..
:17:mls lgpn..:u:bile dh selsesai sume,aku pn login la blog aku..:a:trkejot bruk aku tgk dashboard aku jd zero..kosong,xdek ape2..

Monkeyjd korang kne lah mem"follow" blik blog aku yg lwa ni..hihi..jelir
thats all..tq..


No comments:

Post a Comment

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.