Thursday, June 2, 2011

Bahaya dimana-mana

Alhamdulillah. Aku berkesempatan nak update lagi blog aku. Malam yang indah dan dipenuhi bintang-bintang ☻siap intai tingkap lagi :p☻ ni,aku nak story sikitlah about apa yang aku lalui beberapa jam yang lalu.

Al-kisah~pukul 8 lebih ktorg 1 family pergi ke Midnight restoran menghala ke Teluk Cempedak tu. ♠aku pun tak tahu locationnye di mana. Siap makan around 10,kami pun pulang.
Otw balik,ayah aku drive di jalan besar depan MPK. Dengan tiba-tiba ayah aku brek,nasib baik tak terhantuk aku. Tiba-tiba aku nampak motor ex5 dream dah tumbang kene seret dengan kereta Gen2..gila kau,seram.Dan ape yang membuatkan bulu roma aku meremang, penunggang motosikal tu dah terbaring atas jalan. Nasib bak kereta yang lalu lalang tak lenyek dia,kalau tak.jalan kau kat situ.

Ingat nak snap tadi,tapi berfikir banyak kali,buatnye orang tu jadi arwah.tak ke------..aku malas nak cakap,dah la update entry tengah malam.
Aku tak tahu nak salahkan siape,sama ada si mat motor ataupun abang driver tu. Btw,accident tu baru sangat berlaku,about 30 sec sebelum aku lalu situ. Aku sentiasa tertanya-tanya,kenapa bila ada accident antara motor dan kereta,si mat motor yang kena lebih?♣padahal aku dh twu jwapan..
So moral of the story,berhati-hati di jalan raya. bahaya ada disekeliling kita.

P/s: ada orang hilang mood..S.o.r.r.y :)

No comments:

Post a Comment

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.