Sunday, June 5, 2011

Tak Profesional la macam ni

Greetings bloggers. Dua tiga hari ni aku mmg busy sikit sampai kena bebel dengan mak aku. Semuanya gara-gara aku ketagih and terlebih baik hati nak buatkan header untuk Nooral dan suraya.

Entry kali ni sedikit mengejut because aku ade baca di Blog Cik Epal about seorang aktor yang bagi aku, aku kenal dia pun sebab cerita Awan Dania tu mencarut tak tentu pasal and say bad things about bloggers, ia membuatkan aku and maybe bloggers-bloggers yang lain tak senang duduk. Panas jugak kan bila bloggers-bloggers macam aku and kita-kita ni dipandang serong.

Yela,bukan apa. For me la,kite sebagai artis sepatutnya membawa satu contoh teladan yang baik kepada masyarakat,betul tak?
Isu yang sedang hangat diperkatakan ni dah keluar paper pun. Tak silap aku paper hari ni ♠ahad,05 jun dah pun keluar. So kalau rajin,cari la but aku tak sure paper ape.

Terkejut jugak la bila baca kat blog Cik Epal, si aktor ni boleh mencarut tak tentu pasal. Assholes? how dare. Selama aku hidup ni,rasenye aku tak pernah lagi jumpa artis yang sanggup mengeluarkan "pujian" secemerlang itu.

Last word from me, jangan lakukan sesuatu perkara kerana keuntungan. Think about the society, religion and the consequences of our actions.

No comments:

Post a Comment

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.