Tuesday, June 7, 2011

Kuala Gandah




Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan Salam 1 Malaysia.
Aku nak cerita tentang pengalaman aku ke Kuala Gandah tengok gajah. Semalam,awal pagi aku bangun nak bersiap,♠konon la excited. Aku bangun seawal 7 pg,padahal kepala tengah tingtong mase tu.
Siap punya siap,aku dah ready pukul 8 lebih dah. Last2 adik aku cakap kitorang pergi pukul 10 pg.♦makcik ko,lmbt lg tu,n
gek gi siap awal.
Aku gi kuala Gandah tumpang kawan ma
k aku seb
ab mak ayah aku busy. Sementara tungu cik ida,aku siap boleh tido lagi.

Sampai je kat sana,buat ape lg,tengok gajah la..
Pada pendapat aku,destinasi seperti Kuala Gandah bukan pilihan terbaik untuk akulah..haha..
Memang best tengok gajah,tapi boring la.

Enjoy sikit je sebab dapat bagi makan gajah,tu pun tak berjaya sebab aku takut..haha..Tengoklah gambar tu menggambarkan betapa bosannya aku. Aku bukan
seorang yang suka dengan haiwan ni. So tak ada feel.
mula-mula memang ceria je muka aku
last-last..
muka bosan habis tunggu gajah mandi T_T
apa yang aku nak tunjuk sebenarnya aku adalah pemenang tempat pertama untuk 5blog tercantik kt page like Eh Mael lambung tu mak jemah punye boyfriend okeyyy~.
saje je nak tunjuk,padahal blog aku tak lawa mane pun. lgpun aku rse admin tu mls nk plih,jd first come first serve kot..haha..

No comments:

Post a Comment

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.