Sunday, July 3, 2011

3 Days 2 night

Assalamualaikum. Malam yang malas nak mengupdate blog. Hari jumaat 1/7 hari tu aku gi perkhemahan bersepadu skoah aku yg brlangsung kt taman pertanian. Seperti biasa malam khamis tu aku dah kemas-kemas ape yang patut. Lepas jumaat,aku dengan adik aku samapai kt skolah.kitorang naik trak polis number 6 ke taman pertanian.

Kat sane,aku 1 khemah dengan budak2 pengakap ♠perempuan sahaja♠.4 orang je,memang best ah.
Malam jumaat->sorakan

☺malas nk update panjang.esok full version.mate dah rabak gile.

Hari sabtu kan hari larian 1 sukan menda ntah tu. Kitorang lari sejauh 1.5km mengelilingi taman pertanian,walaupun xjauh aku dapat number 4 tu.first time.

aktiviti seterusnya kawad kaki-backwood-pertolongan cemas-malam kebudayaan.

hari ahad ade jungle tracking.serius mmg menjahanamkan kasut aku. ♠aku buang kasut dengan stokin2 skali,mampos aku kalau mak aku tahu, ;P

full entry esok.mengantuk mate ni. nite ;)

No comments:

Post a Comment

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.