Sunday, July 10, 2011

Majlis Konvokesyen




Hello. betul tak ejaan aku kat atas tu? ah.lantaklah.. Hari khamis baru ni aku gi kl sebab ayah aku konvo. So untuk menyedapkan cerita,kami mencari jalan ke UM. bertolak pukul 4 lebih,patutnye boleh sampai lebih awal tp sesat daa..last2 minit follow belakang cab je sampai UM..ambik kau 10 hinggit.

sampai kat sane kitorang tido kat rumah universiti je.senang dan dekat.lgpun lusa kan ade prhimpunan BERSIH.so takboleh nak nginap jaoh2.

esoknye aku ngikut ayah aku ambik jubah kat Dewan T
unku Canselor. serius..memang ramai orang. Pukul 11 ktorang ke Mid Valley.shopping.lepas ayah aku habis raptai pkul 5,lpas maghrib ktorg gi lg Mid Valley.haha..aku suke la gi situ.dapat gak aku rembat 2 helai bju.hoho.

Sabtu 9/7 ayah aku konvo.aku dan mak aku msuk dewan tengok ayah aku dapat diploma untuk Diploma Eksekutif Perladangan.rsenye la.aku xingat sgt. habis je majlis ktorang packing barang balik kg opah aku kt kg.Ulu Chuchoh,sepang.

Sebelum tu singgah Alamanda.rembat lagi sehelai baju.suke betol aku. haha..then,balik la ke kg. act semua tu xdirancang pun,kalau ikutkan balik kuantan sabtu tu jgak.tp disebabkan byk jalan tutup dan jalan yang lain jd jam,dibatalkanlah hasrat yang murni tu.

itu saje.
otw masuk ke dewan.pose dlu..;P

No comments:

Post a Comment

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.