Tuesday, March 15, 2011

Astro First



Monkeyfinally:q::q::q:ayh aku dh beli filem kt astro first:face44:yeah babyMonkey
senanye lame dh ayh aku nk bli :17:cume trlupe jee..tp problemnye,remot astro aku tuh problem ble nk tkan "ok".:2:.so bile ayh aku brkobar nk bli remot,die punye gerakan tu sama dengan kelajuan cahaya:52:cewahh.ayh aku pn dh bli laa remot yg bru untuk mengatsi masalah yg melanda ni..:face42:

dengan keselokan a.k.a xcited yg brgande,:11:kami pn mengoderlah movie sini ada hantu:104: dan kembar siang..mush
crite sini ada hantu tu best la jgk smpai buat aku trkezot:a:..
jdnye esok aku xjdik lah nk kua ng kwn aku..:face29:lgpun ayh aku xkasi sbb bru lpas kua hri tu..xleh a kerap sgt..:face59:

tp bgus gk sbb homework aku brlambak xsiap lg ☺homework lg:30:
hmm..sorry la korg,,xleh la esk..sorry ya..:face53:

No comments:

Post a Comment

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.