Tuesday, March 15, 2011

Rajinkah anda??


Selamat pagi semua..:face64:tjuk kt ats tu?xdek kne mngne pn dgn entry yg satu ni..Monkey
bukannya ape,krje skolah brlambak,,:90::47:jd better la aku merelease tension dgn meng'updated' blog kesayangan aku nih..

first of all,Monkeysejak aq di invited masuk ke group blogger maniac, :100:follower aku makin brtambah..hihi :face18:☺brtambah skit je la..rotfl..malah aku punye semangat nak mengupdated blog makin berkobar-kobar..Monkey

second,homework yg brtimbun :15:such as add math,fizik,sejarah,mod.math dan mcm2 lagi..mujur sivik xdek homework..:62: walaupun nmeje cuti sekolah,aku xdapat nk manfaatkn sgt cuti2 :face32:nih sbbnyer busy dr pagi sampai lah ke malamskullpetang aku kne tolong mak aku niage pisang goreng kt gerai..♦cewahh,anak yg baik la ni..Monkeyhihi..prasan la kau:q::face66:
ape main reason aku nk updated blog ni eh:s::s::s::s:haa:q:bru aku egt:v::v::v:

:103::103::103::103::103:
Lepas korang makan,apa yg slalu korang buat:s::s:
emoticonnajwa02baring sambil tengok tv,last2 trtidomonkey
emoticonnajwa02sambung balik homework yg tah bile nak siapbighug
emoticonnajwa02duduk di luar rumah sambil menikmati keindahan luar rumah korang:26::57:
emoticonnajwa02tangkap gmbar menggunakan camera kesayangan korang tuemoticonnajwa03
emoticonnajwa02makan makanan ringan sebab korang rase mase makan xd xkenyang lagi:37::39:
emoticonnajwa02mengupdated blog korang dan menyatakan korang sangat kenyang dengan lauk2 trtntu..:o:

dancejd pikir2 kn lah ape snanye yg aku cube sampaikan..jgn lupe komen ya:x::x:Monkey

p/s: adik aq dh serabot nk gune laptop..angahangrycepatlah!!:face11:

No comments:

Post a Comment

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.