Friday, March 11, 2011

A Doctor In The House

at last!! aku dh ada buku ni..:face43:padahal baru 2hri lpas aku ckp kt mak aku "mak,jom cari buku ni..best a.."..last2,smlam ayh aku dh bwk blik bku ni..selok skjp..mlompat dpn blakang rumah.dh mcm katak dah.:77:haha..♦nmpk sangat mnipunye..

bru 4 m/s aq bce dn ianya didapati trsangatlah menarik..walaupn textnye dlm english,tp aku dpt memahaminya scr prlahan-lahan..haha

ni lg satu nk story..mak aku skrg ni ada bkak kdai goreng pisang ♠dkt je dgn rumah.
jd aku pn akan mmbantu lah..nak dijadikan crite,ptg smalam..smasa aku tgh brsemangat mmbntu mak aku angkt barang2 ke gerai..•cewah!!..barang yg aku agkt tu adalah sbuah dulang,diatas dulang tu ada tupperware..di atas tupperware ada sbuah bkas yg brisi sos kropok yg panas n frseh from priuk..jd,brg2 yg aku agkt tu mmg tinggi smpai sme tnggi ng rumah..haha..otw tgh agkt,lek2 je kuah kropok blh tumpah n jatuh tpat ats kaki aku ni..:131:dgn tindak balas yg serte merta,,:15:aku pn mnjrit disebabkan kpanasan yg amat tu..:v:

mule a pukang ke bilik air bilas dgn air sjuk.:19:.pnsnye,,tk trkata weh..prit sgt2..pastu mak aku yg baik hati tlg mengisikn minyak kt kaki kananku yg hmpir nk masak ni smbil dpt ceramah prcuma..:y:mule a..jln encot2..pdn muke ka fana..hihi..
so folks,moral of the story,,jgn korang cari padah bwk brg tinggi2..sbb,blum sure brg yg korang bwk tu akn slamat smpai..ok?

No comments:

Post a Comment

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.