Monday, March 14, 2011

One fine morning

Selamat pagi u allz..gedik la pulak....kiss..sejak dua menjak tiga menjak ni aku rse xcited nk updated blog..apsal??Monkeykau dh gile blog ke fana?:face31:?hihi..sebenarnya aku dh kemaruk nk gunekan emoticon2 nih..:128:lantak la kalau aku xdek citer pn.tp aku nk update jgk sbb selok punye pasal..:86:

Two days ago,my aunty..♦jgn koya speaking lah!!:14:mak sdare aku dr bentong datang..jadi mak aku pn masaklah makanan yang sedap2..:39::46:kebetulan mase tu ade Pkcik Najhan dan bini' die dtg..jadi borak punye borak,tibe2 dgn mentol yg kluar dr kepala:23: pkcik Najhan mencadangkan ktorg gi karaoke..

Wah!!bereh aje..menjelang malam:63:ktorg pn brsiap sedia untuk ke komppleks teruntum :face32:kenapelah bukan ECM..hmm:face59:
kami memilih bilik medium je untuk melalak n menggegarkan bilik tu..Monkeyhaha..mcm2 lagu ktorg bantai..Farhana lah,,somebody to love lah..mmg best ah..Monkey

jd aku harap ktorg dpt prgi lagi menyanyi di tmpt yg len..haha..

P/s::8:ada orang buat2 sombong je bile ditegur..:113:


No comments:

Post a Comment

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.