Tuesday, January 3, 2012

Sandra Azwan Komen Blog Aku??


Selamat malam bloggers..beberapa minit lagi akan masuk hari ketiga untuk tahun 2012.. *eh,dh masuk pun..
Dan esok last jugaklah untuk aku mengupdate blog sebelum laptop ini disorokkan oleh ayah aku.. * ceitt.. trick tak bagi aku dan adik aku online..
Dan bermulalah hidup aku sebagai seorang SPM candidate.. * macam sebelum ni bukan spm cndidate je.hampeh betul..ayat macam mintak penampor je dari cikgu aku..kihkkihkih..

Nampak gambar kat atas tu?
aku ni kekadang malas nak bukak dashbord..tapi entah macam mane petang tadi lepas membute aku terdetik nak bukak entry ni..
tup..tup..tengok komen bertambah..
skali usha punye usha..ingatkan sape yang komen..rupenye Sandra Azwan..sape tak kenal kan??
muahahaha..walaupun komennye sepatah dua kata,tapi cukup buat aku kembang kuncup..kau adoo??
kalau adoo tak pe lah..hihi..
Segan pulak blogger yang memang femes masuk blog aku yang ntah pape ni..

Ape pun aku btul2 hargai..tq Sandra Azwan..sy akan terus menyokong anda.. ;)
Jom ramai-ramai terjah blog beliau..


Life with Sandra.....



ok lah korang..
aku nak tido..esok la pulak update ye yop..
ok,bye.. :)

No comments:

Post a Comment

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.