Wednesday, January 25, 2012

Terjahan Blog Hari Ini


Fuhh!! dengan cuaca yang panes ni. Dengan homework yang banyak gila babeng nye..aku hampir nak jadi gila ni..
tapi aku gagahkan jugak diri ni nak update..
Tapi bukan itu yang aku nak cerita..
Hari ni aku nak kongsi dengan korang satu blog yang betul-betul buat aku tertarik dan selalu nak gi masuk blog dia hampir setiap hari,,

Ini dia...jeng..jeng..jeng..!!!!



























ni haa dia blognye.. *sorry ambik gmbr ni..ampun pak..ampun..



aku rasa mesti korang dah tahu tentang blog ni..kuikuikui..aku je lambat skit..
aku tak heran, aku nak cerita jugak! bia korang meluat..puihh..puihh..huhu..






aku memang puji ownernye sebab beliau tesangat-sangatlah kreatif..aku pun tk kreatif gitu.
tengoklah tu,semua lukis sendiri. Nak tusyen dengan owner contengconteng boleh tak??
*tak malu..tak sedar diri nak spm..ngehngehngeh,, ^_^





ni pulak fanpage conteng2..ape tunggu lagi?? like je laa..


ok..babai..!! :)



No comments:

Post a Comment

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.