Saturday, December 24, 2011

Rabu,28 Disember 2011,TV3,10 malam | Pakwe aku berlakon

Hai semua..mesti ade yang tertanya-tanye apehal lah aku buat title entry macam tu..
Gempak sangat ke?hihi..takdelah..petang tadi masa aku dok layan surviving christmas kat tv3,tibe2 iklan..
Korang tahu tak yang iklan kat tv3 tu punyelah lama,dalam 5 minit aku rasa ade..ini betol-betol..bukan cobaan..

Tp bukan tu yg aku nak cakap..
Jadi bile dah iklan macam2 lah yang keluar..skali,adelah pakwe aku Amir Khan Khoooon kluar..wah3,hnsemnye..
Rupanya minggu depan ada crite 3 idiot akan ditayangkan..
Ape lagi,aku pun berlari capai hp aku set reminder dalam calendar..*kihkihkih..over excited..
Walaupun cerite tu dah banyak kali aku tengok,aku tak jemu langsung sebabnye pelakon dia best2..


Cerita tu lah salah satu daripada aku punya favourite crtie hindustantun..ngehngeh..


part nyanyi dengan kareena kapoor..adik beradik kapoor tulis.. :P














hnsem tau..hidung mancung..pipi tak tersorong-sorong..





ok,assalamualaikum..!


No comments:

Post a Comment

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.