Saturday, December 24, 2011

Renungan 2011

Assalamualaikum. Salam Sejahtera dan Salam 1 Malaysia.
Firstly,congrats kepade kawan aku,amanina kerana menang GA yg die join..Aku respect dye la sebabnye dalam masa 2 bulan dia dh ada dalam 140++ follower..Isn't that great?

Meh ramai-ramai kita terjah blog dia..



Baguslah dia ada effort untuk perkenalkan blog dia kepada orang lain.
Bukan macam aku ni..malas..
hihi..bukan malas sebenarnye. ayah aku dah pesan awal-awal dulu masa mula-mula ada wifi ni.

"Awak dengan adik jangan nak main internet ni lebih-lebih. Korang boleh guna jumaat malam dan sabtu je kalau waktu sekolah."

haa..itu pasallah aku jadi kurang rajin nak mengupdate blog ni. Bila time cuti bulan 12 ni,ingat semangatlah nak buat macam-macam benda dengan blog ni..siap plan tau..
-
-
-
-
-
-
last2..satu pun tak jadi.. Bila aku online,sesetengah blog je aku sempat berblogwalking. Laptop aku ni lah sengal dan sengetnye. Masuk 4,5 jam aku online,mulelah die nak terpadam..takde dah main warning-warning ni,trus otomatik off.

Satu hal lagi,bangun tido dah lewat,hehe,, *bukan tengah hari ye..
Bila bangun tido,aku nak kena kemas 1 rumah,pastu baru mandi dan makan. Mase tulah baru nak online nye..itupun kalau adik aku tak guna..kalau dia guna mimpi jelah aku..hahaha..

Last2 cuti ni pulak aku tolong berupah mak aku di PSDC...kihkihkih.
Balik kerja dah petang..badan penat lagi,tapi aku gagahkan jugak lah diri ni untuk online.penat wooo..eyebag kat muka aku ni dari pintu pagar nak masuk dah boleh nampak..hihihihihi..
GA pun banyak aku tak dapat join sebab masa tu jeles dengan aku.. huhu..
Sorry ye bloggers,bukan taknak support..usaha korang teramatlah awesome..

Jadi aku ingat habis SPM tahun depan lah baru serius gila-gila dengan blog aku ni.
Buat masa ni terpaksa lupakan dulu untuk tumpukan perhatian pada pelajaran,tu yang important kan..??
Ye tak ye..aku ingat nak promote kat korang untuk terjah blog rakan aku ni..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
bawah lagi...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
letih btul nak ke bawah kan?hihi..ok..dh sampai..ini dia..




aku harap nanti setiap kali aku online bila sekolah dah bukak,dapatlah aku update blog..hihi..tupun kalau bersemangat..
oklah..esok nak pergi PSDC lagi,ade catering..ahad catering kahwin pulak..jutawan lah aku..
Assalamualaikum..





No comments:

Post a Comment

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.