Wednesday, December 7, 2011

The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay


Halo bloggers-bloggers sekalian. Buat pertama kalinye dalam sejarah blog aku, aku join giveaway bloggers-bloggers yang sememangnye meletop ni. Bukannya apa,takut-takut tersalah buat entry dah malu. hehehe..

Tadi terdetik nk bukak Amanina punye blog,bile tengok dia join contest ni rasa nak join la pulak. Terus aku call die tanye macam mane nk buat.

Hadiah-hadiah dia semua terbaeekk!!

So,untuk tidak membazirkan masa.

Syarat2 untuk join contest giveaway ni :-
  • Terbuka kepada semua followers blog Saya Suka Menaip. Tidak kira lelaki ataupun perempuan
  • Wajib mempunyai blog,bergelar blogger.
  • Tak perlu tag kawan-kawan lain untuk join, cuma promote je.
  • Pemenang akan dipilih secara random. WAJIB patuhi semua syarat.

Macam mane nak join contest ni :-

  1. Buat entry yang bertajuk "The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay".(done)
  2. Letak banner yang superb ni dalam entry korang. (done)
  3. Letak link sponsors kt bawah ni dalam entry korang tu. (done)

4. WAJIB letak semua sponsors (blogshop) dalam list blog anda. Untuk sponsor yg ade fan page sila lah like fan page diorang tu. (done)

5. Promote entry korang giler-giler punye,sebab ada hadiah untuk top referral. (done)

6. Tekan butang LIKE dn TWEET kt entry contest ni. (done)

7. LIKE fan page blog Saya Suka Menaip. (done)

8. Lastly,make sure korang ikut syarat2 yg tlah ditetapkan. (done)





Giveaway ni berlangsung dari 6-31 Disember 2011


Mudah je kan? jd ape tunggu lagi. Jom join sementara masih sempat..

2 comments:

  1. hahah, selit gak name aku lam entry ka. haha..wey mane contest candid? Thehehe

    ReplyDelete
  2. salam. MIRARO pun join jugak. GUDLUCK dear ;)*lawaa belog.

    ReplyDelete

 
Copyright reserved by Farhana Animin. Designed by Amanina.